Svaigs asums!

MC 85 17/14

Ritiniet uz Leju

MC 85 17/14

MC 85 17/14

6730 €

Rezervēt
GASGAS MC85 ir neapšaubāmi augstākās veiktspējas modelis priekš bez-atteikuma motokrosa priekiem! Ražots priekš jaunajiem censoņiem, kuri grib parādīt uz ko ir spējīgi trasē. Jaunie braucēji ļoti ātri apradīs ar šo GASGAS MC85 modeli - tā spēcīgais motors, WP amortizācija un karsti sarkanais krāsojums patīk mūsdienu jauniešiem! Šis modelis bez jautājumiem ir superīgs sacensību motocikls!
  • GASGAS - MC 85 17/14
  • GASGAS - MC 85 17/14
  • GASGAS - MC 85 17/14
  • GASGAS - MC 85 17/14
  • GASGAS - MC 85 17/14
  • GASGAS - MC 85 17/14

    Stils

    Stils

    Virsbūve

    Mums bija svarīgi radīt tik pat spējīgu, cik labi izskatīgu bērnu motokrosa motociklu pirms pāriešanas uz pirmo pilnizmēra motokrosa motociklu. Tas ir bijis viscaur, godīgi, pats košākais krāsojums līdz šim ar atklātu zīmola grafiku. Dodot vietu augošajiem braucējiem brīvi kustēties uz motocikla, tā ergonomika palīdz nostiprināt braucēja pašpārliecību. Karsti sarkanas plastmasas sānu paneļi un augstas saķeres krēsla pārvalks noteikti izceļ šo modeli ārā no pulka!

    • GASGAS - Gaisa filtra kaste

      Gaisa filtra kaste

      MC85 ir aprīkots ar gaisa filtra kasti, kas ļauj motoram viegli elpot caur gaisa filtru, kurš to vienmēr pasargā no dubļiem un putekļiem. Viegli pieejams no kreisās puses un nomaināms bez neviena instrumenta, TwinAir gaisa filtrs labi nostiprināts tam speciāli paredzētās sēžās.

    • GASGAS - Stūres kontroles

      Stūres kontroles

      MC85 ir aprīkots ar vieglu, izturīgu konusveida alumīnija stūri, kas ir aprīkota ar gāzes roktura mehānismu ar ērti lietojamu troses brīvkustības regulatoru. Turklāt MC85 no rūpnīcas ir aprīkots ar ODI uzskrūvējamajiem rokturiem. To montāžai nav nepieciešana ne rokturu līme, ne savelkošā stieple.

    Vadāmība

    Vadāmība

    Rāmis

    Tiklīdz bērni sākt braukt āgresīvāk, tad šiem jaunejiem braucējiem ir jānostiprina pašpārliecība, kur jau lielu lomu spēlēs jau pati moto tehnika. MC85 rāmja ģeometrija ar aprēķinātu elastīgumu strādā perfektā pārī ar WP piekari, kas viegli uztver izsistās bedres, kā arī saglabā stabilitāti ātrās taisnēs. Turklāt palīdzot braucējiem saglabāt drošu pārliecību, tad arī kāpšli ir dizainēti tā, lai tie un atsperes neuzkrātu dubļus, braucot caur dziļām špūrēm, tādējādi nodrošināt kāpšļu atgriešanos to oriģinālajā pozīcijā katru reizi.

    • GASGAS - Priekšējā piekare WP

      Priekšējā piekare WP

      Braucējiem kļūstot ātrākiem un pārliecinātākiem, ir nepiešama piekare, kas spēj nodrošināt stabilitāti. MC 85 ar tādu ir aprīkots. Jaunākā WP XACT piekare to nodrošina. Aprīkota ar 43 mm štokiem, kur kreisajā – kapsulēta gaisa atspere un labajā – eļļas dempferis. Viegli satveramie kompresijas un atsitiena regulātori kompletkā ar gaisa spiediena vārstu un pumpi padara regulēšanu ātru un ērtu.

    • GASGAS - Amortizators WP

      Amortizators WP

      MC 85 aizmugurē ir speciāli izstrādāts WP XACT amortizators . Tas nodrošina stabillitāti no mazām bedrītēm līdz lielu lēcienu uzņemšanai. WP XACT amortizators ir pilnībā regulējams, sākot ar starta pozīcijas fiksāciju, atsitiena, un beidzot ar ātras un lēnas kompresijas regulēšanu.

    • GASGAS - Pusrāmis

      Pusrāmis

      Vieglais alumīnija pusrāmis ir īss un kompakts , kas lieliski sader ar motocikla ergonomiku un izsvarojumu.

    • GASGAS - Aizmugurējā dakša

      Aizmugurējā dakša

      Alumīnija aizmugurējā dakša, kurām pielieto gravitācijas liešanas metodi, nodrošina izcilu izturības un svara attiecību. Iestrādātās ķēdes regulēšanas atzīmes dakšā, paātrina un atvieglina regulēšanu.

    Motors

    Motors

    Motors

    Nepārprotiet, 85cc klase ir ļoti konkurētspējīga, tādēļ mēs uzražojām motoru, kurš spēj piegādāt nepārspējamu jaudu, izmantojot jaunākās divtaktu motoru tehnoloģijas, pateicoties inovatīvam vārstam, kurš nodrošina vienmērīgu darbību visā jaudas diapazonā. Tā kā tas ir aprīkots ar karburatoru, tad tā regulācija un apkope ir elementāra..

    • GASGAS - Cilindrs ar virzuli

      Cilindrs ar virzuli

      Cilindra izstrāda ir balstīta ap jauno jaudas vārsta sistēmu, kas kontrolē gan uzplūdes vārstu, gan izplūdes kanālu un ievērojami palielina jaudu, griezi un vadību. Kā rezultātā īpašs uzlabojums ir vidējā apgrieziena diapozonā samazinot sajūga nepieciešamību smilšainos apstākļos.

    • GASGAS - Sajūgs

      Sajūgs

      Sajūgs ir uzticams un spēcīgs, nododot visu motora jaudu tieši uz aizmugurējo ratu. Atvieglinātā Formula hidroliskā sistēma ir tik laba, ka nav nepieciešami uzlabojumi. Atšķirībā no ierastajām atsperēm, izmanto diafragrammas atsperi.

    • GASGAS - Kloķvārpsta

      Kloķvārpsta

      Kloķvārpsta ir perfekti izlīdzsvarota, kas samazina vibrāciju un nodrošina nepārspējamu greizi un uzticamību.

    • GASGAS - Motora bloks

      Motora bloks

      Karterus izlej zem augsta spiediena, kas panāk izturību arī šaurākās vietās. Tā kompaktais izmērs ir iespējami tuvu motocikla gravitācijas centram, kas krietni atvieglo motocikla vadīšanu.

    • GASGAS - Ātrumkārba

      Ātrumkārba

      Vieglā 6-pakāpju ātrumkārba apgādā motociklu ar nepārtrauktu jaudu jebkuros apgriezienos. Līdzīgi kā bez dubļu kāpšļi, arī paštīrošais ātrumpārslēgs neierobežos motocikla vadību pie jebkādiem apstākļiem.

    • GASGAS - Izplūdes sistēma

      Izplūdes sistēma

      Izplūdes sistēmas ražošanas procesā izmanto 3 dimensinu formu izpresēšanu un robotizētu metināšanu, lai saglabātu nevainojamu kvalitāti katrā detaļā. Šāda precizitāte garantē motocikla nepārspējamu izpildījumu visu laiku.

    Aprīkojums

    Aprīkojums

    Bremzes

    Lai izceltu startu, tad pirmajā līkumā ir jābremzē ļoti vēlu. Lai braucēji varētu vēlu spiest bremzes un tik un tā izbraukt pa vajadzīgo trajektoriju, tad MC85 ir aprīkots ar 240mm priekšējo un 220mm aizmugurējo bremžu disku ar viļņainu dizainu un peldošajām Formula bremžu skavām. Šī kombinācija kopā dod teicamu bremzēšanas spēku, zināmu kluču nodilumu, bet pārliecību par efektīvu apstāšanos.

    • GASGAS - Radiators

      Radiators

      Lai motors pietiekami labi dzesētos pie augstajiem apgriezieniem jebkādos apstākļos, tika izstrādāti jauni radiatoru ar jaunām lamelēm, izmantojot Computational Fluid Dynamics (CFD) tehnoloģiju. Priekšējo radiatoru aizsargu uzdevums ir nosegt visu radiatoru, lai priekšā braucošā spolētie akmeņi to nesasistu, un saglabāt tik pat lielu laukumu gaisa plūsmai cauri.

    • GASGAS - Riteņi un riepas

      Riteņi un riepas

      CNC frēzētas rumbas saspieķotas ar melnām alumīnija aplocēm, uz kurām ir uzbortētas Maxxis motokrosa vidējas cietības seguma riepas, nodrošina pastāvīgu saķeri uz dažādiem segumiem, nodrošina arī izcilu taisnvirziena stabilitāti un labu saķeri arī līkumos.

    Tehniskā specifikācija

    Tehniskie dati

    Dzinējs

    • ĀTRUMKĀRBA  6-ātrumu 
    • DZESĒŠANA  Šķidruma, piespiedu 
    • STARTERIS  Kikstarteris 
    • GĀJIENS  48.95 mm 
    • DIAMETRS  47 mm 
    • SAJŪGS  Slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Formula hidraulisku vadību 
    • TILPUMS  84.9 cm³ 
    • ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA  MEDJ Digitālā 
    • TIPS  1-cilindra, 2-taktu 

    Šasija

    • Svars (bez degvielas) 67 kg 
    • Bākas tilpums (apt.) 5.2 l 
    • Priekš.bremžu diska diametrs 240 mm 
    • Aizm.bremžu diska diametrs 220 mm 
    • Priekš.bremzes Diska rotors 
    • Aizm.bremzesDiska rotors 
    • Ķēde  428, bez oringiem 
    • Rāmja tips Centrālā-divzaru cauruļu tipa, 25CrMo4 tērauda 
    • Priekšējā piekare WP XACT-USD, Ø 43 mm 
    • Klīrenss 336 mm 
    • Aizmugurējā piekare WP XACT amortizators ar sviru  
    • Krēsla augstums 865 mm 
    • Stūres kolonas leņķis 66 ° 
    • Priekšējas piekares gājiens 278 mm 
    • Aizm.piekares gājiens 305 mm