Bezbailīgajiem

MC 450F 2024

Ritiniet uz Leju

MC 450F 2024

MC 450F

11370 €

Rezervēt
Dodot priekšroku drosmīgajiem, GASGAS MC 450F modelis sniedz iespaidīgi nopietnu veiktspēju! Bet pateicoties vairākām augsta līmeņa elektroniskas kontroles programmām, šī modeļa jauda tiek noturēta saķerē ar trasi tik kontrolētā veidā, ka Jūs brauksiet tik ātri, ka paši par to pat nenojautīsiet pirms ieraudzīsiet apļa laikus! Veidots ar pilnīgu jaunu, slaidāku virsbūves dizainu, mazāk ierobežojot kustību pa to, kombinācijā ar WP piekari un viegli manevrētspējīgu rāmja ģeometriju, šis modelis ir radīts perfektai vadāmībai, par kuru var teikt, lai arī šis ir lielākā tilpuma četrtaktu motokrosa modelis mūsu līnijā, tas joprojām ir super viegli braucams!
  • GASGAS - MC 450F
  • GASGAS - MC 450F
  • GASGAS - MC 450F
  • GASGAS - MC 450F
  • GASGAS - MC 450F
  • GASGAS - MC 450F

    Vadāmība

    Vadāmība

    Rāmis

    Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā un ir aprīkots ar rāmja aizsargiem, samazinot berzi pret to un palielinot saķeri ar braucēja zābakiem.

    • GASGAS - Pusrāmis

      Pusrāmis

      Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.

    • GASGAS - WP priekšējā piekare

      WP priekšējā piekare

      Katrs pilnizmēra GASGAS krosa modelis ir aprīkots ar WP XACT 48mm priekšējo dakšu ar uzlabotiem settingiem priekš 2024.gada modeļu jaunajiem rāmjiem. Viegli regulējami ar roku gan augšpusē, gan apakšpusē. Progresīvā dakšas darbība ir panākta pateicoties kapsulētajai gaisa atsperei kopā ar eļļas spiediena kamer, kamēr jaunais hidrostops slāpē asos sitienus pēc smagas piezemēšanās un palīdz saglabāt braukšanas kustības virziena inerci.

    • GASGAS - WP amortizators

      WP amortizators

      Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.

    • GASGAS - Aizmugurējā dakša

      Aizmugurējā dakša

      Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriešējam modelim, tā ir mazliet stingrāka. Uz tās izmantotē ķēdes vadīkla ir veidota no augstāka nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.

    • GASGAS - Frēzētas dakšas skavas

      Frēzētas dakšas skavas

      Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.

    Motors

    Motors

    Motors

    Momentāla jauda! MC 450F kompaktais SOHC motors, kura svars 2024.gada modelim ir atkārtoti samazināts, sniedz nenormālu griezes momentu, Mums nav jāatgādina Jums, ka MC 450F ir absolūti jaudīgākais modelis krosa līnijā! Tomēr pateicoties inženieru aprēķiniem, motors ir savērsts vēl mazliet uz aizmuguri, tādējādi vēl precīzāk to novietojot tuvāk masas centram, savukārt, tas spēcīgi uzlabo motocikla izsvarojuma uzvedību paātrinoties. Īsumā, šis modelis vadās ļoti viegli!

    • GASGAS - Cilindra galva

      Cilindra galva

      Jaunā cilindra galva ar vienu sadales vārpstu ir pārstrādāta kompaktāka un vieglāka. Ieplūdes kanālu tuneļi ir optimizēti, palielinot degmaisījuma caurplūsmu, kas palielina arī motora jaudu!

    • GASGAS - Demferēts diafragmas atsperes sajūgs

      Demferēts diafragmas atsperes sajūgs

      MC 450F motorā ir izturīgs un super uzticams demferēts diafragmas atsperes sajūga komplekts, kura metāla kurvis ir frēzēts. Tradicionālo vīto atsperu vietā ir izmantota viengabala metāla plāksnes diafragmas tipa atspere, kas spēj noturēt visu motora jaudu!

    • GASGAS - Motora bloks

      Motora bloks

      Jaunais motora bloks ir pārstrādāts, centralizējot tā sastāvdaļas. Lai arī karteris ir salīdzinoši plāns, tas ir pietiekami izturīgs un viegls, pateicoties augstspiediena liešanas ražošanas procesam.

    • GASGAS - Kloķvārpsta

      Kloķvārpsta

      MC 450F kloķvārpsta ir galvenā motora sastāvdaļa, nodrošinot minimālu vibrāciju, teicamu saķeri un vieglu un veiklu motocikla vadāmību! Šī kloķvārpsta ir liels ieguvums motora apkopes cikla ziņā, jo servisa intervāls ir sākot no 90 motorstundām.

    • GASGAS - Ātrumkārba

      Ātrumkārba

      Jaunā 5-pakāpju ātrumkārba tiek piegādāta no augstākās kvalitātes mašīnbūves tehnoloģiju ražotāja Pankl Racing Systems. Pateicoties pārslēgšanās ass uzlabotajam dizainam ir nepieciešams mazāks spēks, lai pārslēgtu ātrumus abos virzienos. 2024.gada ātrumkārba ir ar jaunām zobratu attiecībām. Turklāt, pārslēgšanās rumbas galā ir sensors, kas aktivizē katram ātrumam pielāgotu motora vadības programmu.

    • GASGAS - Cilindrs ar virzuli

      Cilindrs ar virzuli

      Viena no galvenajām sastāvdaļām, lai nodrošinātu patīkamu jaudu, ir vieglais alumīnija cilindrs un CP virzulis. Palielinot tā kompresiju līdz 13.3:1, inženieri ir uzlabojuši motora veiktspēju!

    Aprīkojums

    Aprīkojums

    Hidrauliskās bremzes

    Braukt ātri ir patīkami, bet apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS motokrosa modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām. Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu diski ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!

    • GASGAS - Hidrauliskais sajūgs

      Hidrauliskais sajūgs

      Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS motokrosa motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskās trasēs. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu.

    • GASGAS - Riepas

      Riepas

      Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS motokrosa motociklu paaudzes, ir Maxxis MX-ST riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu!

    • GASGAS - Riteņi

      Riteņi

      Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.

    • GASGAS - Raditori

      Raditori

      Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.

    TEHNISKIE DATI

    Tehniskie dati

    DZINĒJS

    • ĀTRUMKĀRBA  5-ātrumu 
    • AKUMULATORA IETILPĪBA  2 Ah 
    • DZESĒŠANA  Šķidruma, piespiedu 
    • STARTERIS  Elektriskais 
    • GĀJIENS  63.4 mm 
    • DIAMETRS  95 mm 
    • SAJŪGS  Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību 
    • TILPUMS  449.9 cm³ 
    • ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA  Keihin EMS 
    • TIPS  1-cilindra, 4-taktu 

    ŠASIJA

    • Svars (bez degvielas) 103.3 kg 
    • Bākas tilpums (apt.) 7.9 l 
    • Priekš.bremžu diska diametrs 260 mm 
    • Aizm.bremžu diska diametrs 220 mm 
    • Priekš.bremzes Diska rotors 
    • Aizm.bremzesDiska rotors 
    • Ķēde 520, bez oringiem 
    • Rāmja tips Centrālā-divzaru cauruļu tipa, 25CrMo4 tērauda 
    • Priekšējā piekare WP XACT-USD, Ø 48 mm 
    • Klīrenss 354 mm 
    • Aizmugurējā piekare WP XACT amortizators ar sviru  
    • Krēsla augstums 956 mm 
    • Stūres kolonas leņķis 63.9 ° 
    • Priekšējas piekares gājiens310 mm 
    • Aizm.piekares gājiens 300 mm