Lielāks ir labāks!

EC 500F

Ritiniet uz Leju

EC 500F

EC 500F

12440 €

Rezervēt
New for 2024, the EC 500F is a serious piece of kit! Big on power, big on fun, and big on guaranteeing good times in the dirt, our biggest capacity enduro bike is built for big-bore fun. While the half-litre hero might sound like a real powerhouse, modern electronics, and the combination of an agile chassis and supple WP suspension, make the EC 500F a really nimble bike despite its 500cc motor.
  • GASGAS - EC 500F
  • GASGAS - EC 500F
  • GASGAS - EC 500F
  • GASGAS - EC 500F
  • GASGAS - EC 500F
  • GASGAS - EC 500F

    Stils

    Stils

    VIRSBŪVE

    Viss sarkans un pilnīgi jauns! Motocikls ir pilnībā pārveidots no priekšpuses līdz aizmugurei, kuram gludā virsbūve ir neticami ergonomiska, ar lielāku saskares virsmu sānos un precīzāku braucēja ergonomiku, kas vēl vairāk uzlabo kontroli. Radiatora aptecētāji ir veidoti tā, lai palīdzētu labāk noturēt motociklu paātrināšanās momentā, kārtīgi atgriežot gāzes rokturi. Arī krēsla pārvalks ir veidots no neslīdoša materiāla, lai samazinātu braucēja slidināšanos un ļautu vienmēr atrasties pareizajā vietā.

    • GASGAS - Gaisa filtra kaste

      Gaisa filtra kaste

      Mazāks darbošanās laiks ap motociklu nozīmē vairāk braukšanas laika, kas ir tieši tas, kas Jums liksies patīkami, ka bez instrumentiem un bezjēdzīgām fiksēšanas sistēmām var viegli un ātri samainīt gaisa filtru. Jaunā gaisa filtra kaste ir ar lielāku tilpumu un taisnāka virziena gaisa plūsmu!

    • GASGAS - Izplūdes sistēma

      Izplūdes sistēma

      Nodrošinot enduro specifikai nepieciešamo jaudu, kā arī atzīstot par labu esam priekš sacensībām, tad visi enduro sērijas klusinātāji ir ražoti, lai izpildītu FIM prasības. 4-taktu motoru izplūdes sistēmas līkumi ir cieši klāt pie motora un rāmja, pasargājot to no nevēlama sasišanas riska. Izplūdes sistēma ir divdaļīga, tādējādi to var noņemt, vairs neņemot ārā amortizatoru. Īsais un kompaktais klusinātājs ir ražots no alumīnija, bez krāsojuma, jo agrāk vai vēlāk to tāpat saskrāpēs!

    • GASGAS - Degvielas bāka

      Degvielas bāka

      Pilnībā pāstrādātā dizaina bāka ir 9 litrus ietilpīga, bet tā ir joprojām tik pat šaura kā iepriekš! Ražota no caurredzamas plastmasas, lai var viegli redzēt degvielas atlikumu.

    • GASGAS - Kāpšļi

      Kāpšļi

      Lielāks ir labāks, ja tiek runāts par kāpšļiem! Jaunajiem modeļiem kāpšļi ir lielāku laukumu labākai kontrolei. Pateicoties jaunajiem stiprinājumiem, tie ir dziļāk rāmī, kas novērsīs kāpšļu aizķeršanos dziļās špūrēs līkumos vai pirms uzmetieniem, drošāk arī priekš tiem, kuriem patīk 'skrabot!

    • GASGAS - Neken stūre, ODI rokturi

      Neken stūre, ODI rokturi

      Uzdod gāzi un turies cieši pie stūres! Tā ir ne par šauru, ne par platu, jo nevienam nepatīk roku piesišānās! Neken stūre ir nostiprināta jauna dizaina stūres stiprinājumos, kuri kritiena brīdi tik viegli nesavērpjās. Vidējās cietības, ar skrūvi fiksējamie rokturi sniedz patīkamu komfortu gandrīz katram braucējam! Gāzes roktura korpuss ir uzlabots ar jaunu, izturīgāku dizainu, kas spēj uzņemt spēcīgākus triecienus un kalpos ilgāk!

    VADĀMĪBA

    VADĀMĪBA

    RĀMIS

    Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā.

    • GASGAS - Alumīnija pusrāmis

      Alumīnija pusrāmis

      Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.

    • GASGAS - WP Priekšējā dakša

      WP Priekšējā dakša

      Pārbaudītā WP XPLOR atvērto kārtridžu dakša būs arī uz 2024.gada modeļiem, toties tiem ir pārstrādāti settingi, uzlabojot to veiktspēju. Dakšas gali ir mazliet pagarināti, kuri uzlabo motocikla līdzsvarojumu. Atsitiena un kompresijas regulatori ir viegli satverami un regulējami ar pirkstiem!

    • GASGAS - WP Amortizators

      WP Amortizators

      Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.

    • GASGAS - Dakšas skavas

      Dakšas skavas

      Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.

    • GASGAS - Aizmugurējā dakša

      Aizmugurējā dakša

      Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriešējam modelim, tā ir mazliet stingrāka. Uz tās izmantotē ķēdes vadīkla ir veidota no augstāka nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.

    Motors

    Motors

    Motors

    MOTOR Power on tap! It might be light and compact, but the SOHC motor creates a monstrous amount of torque, which helps give the EC 450F a playful and lightweight feel despite it being a 'big bike'. And this feeling is amplified further by how the motor has been positioned inside the frame. It's tilted back by 2 degrees compared to the old generation GASGAS enduro bikes, which centralizes mass and refines the anti-squat behavior, so the handling is as good as it gets. Who knew the motor could play such a vital role in how a bike feels? Our engineers, that's who!

    • GASGAS - CIlindra galva

      CIlindra galva

      Jaunā cilindra galva ar vienu sadales vārpstu ir pārstrādāta kompaktāka un vieglāka. Ieplūdes tuneļi ir kalkulēti, lai varētu sasniegt pēc iespējas lielāku griezes momentu, un smalki-punktēta motora ķēde un dimanta cietības oglekļa pārklājuma vārstu sviras nodrošina drošu kalpošanu!

    • GASGAS - Pretbalansa vārpsta

      Pretbalansa vārpsta

      EC 450F motorā ir izmantota kompakta, vairāk-funkciju pretbalansa vārpsta, lai balansētu kloķvārpstas rotācijas spēku, samazinot nevajadzīgo vibrāciju. Pretbalansa vārpsta griež arī ūdenssūkni un motora ķēdi.

    • GASGAS - Motora bloks

      Motora bloks

      Jaunais motora bloks ir pārstrādāts, centralizējot tā sastāvdaļas. Lai arī karteris ir salīdzinoši plāns, tas ir pietiekami izturīgs un viegls, pateicoties augstspiediena liešanas ražošanas procesam.

    • GASGAS - Kloķvārpsta

      Kloķvārpsta

      Jaunā kloķvārpsta ir galvenā motora sastāvdaļa, kura nodrošina minimālu vibrāciju, teicamu saķeri un vieglu un veiklu motocikla vadāmību! Šī kloķvārpsta ir liels ieguvums motora apkopes cikla ziņā, jo servisa intervāls ir sākot no 90 motorstundām, pateicoties ilgmūžīgiem 2 pusmēness tipa slīdgultņiem, garantējot papildus uzticamību.

    • GASGAS - Diafragmas atsperes sajūgs

      Diafragmas atsperes sajūgs

      Šajā motorā ir izturīgs un super uzticams demferēts diafragmas atsperes sajūga komplekts, kura metāla kurvis ir frēzēts. Tradicionālo vīto atsperu vietā ir izmantota viengabala metāla plāksnes diafragmas tipa atspere, kas spēj noturēt visu motora jaudu!

    • GASGAS - Cilindrs ar virzuli

      Cilindrs ar virzuli

      Ar nodomu ražoti priekš lielas slodzes, šis alumīnija cilindrs un CP virzulis spēj radīt iespaidīgu griezes momentu un maksimālo jaudu! Turklāt, tā kā tie ir profesionāli ražoti no augstākās kvalitātes alumīnija, tad par to uzticamību jautājumu nav!

    • GASGAS - Ātrumkārba

      Ātrumkārba

      Pankl Racing Systems izstrādāta jauna, enduro specifikai paredzēta, 6-pakāpju, plašas attiecības ātrumkārba ir izturīga un uzticama. Tā atļauj pārliecinoši braukt kā pa lēnu, tehnisku, tā arī pa ātras konfigurācijas trasi. Pārstrādātais pārslēgšanās mehānisms ļauj pārslēgt ātrumus ar mazāku spēku.

    Aprīkojums

    Aprīkojums

    Braktec bremzes

    Braukt ātri is patīkami, bet enduro izbraucienos apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS enduro modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām. Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!

    • GASGAS - SAJŪGS

      SAJŪGS

      Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS enduro motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskos testos. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu, un sākot ar 2024.gada modeļiem, galvenajam cilindram ir pārveidota svira ar lielāku komfortu.

    • GASGAS - RADIATORI

      RADIATORI

      Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.

    • GASGAS - RITEŅI

      RITEŅI

      Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.

    • GASGAS - Riepas

      Riepas

      Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS enduro motociklu paaudzes, ir Maxxis MaxxEnduro riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu. Galu galā, kam patīk mainīt riepas?

    ELEKTRONIKA

    ELEKTRONIKA

    LED Priekšējais lukturis

    Rezumējot visas motocikla virsbūves izmaiņas, arī priekšējais ir ieguvis uzlabojumu! Jaunie ednuro modeļi ir aprīkoti ar jaunu LED lukturi, kurš ir 3reizes spilgtāks par iepriekšēja modeļa lukturi. Tas patiešām izgaismo ceļu tumšos laikapstākļos. Tā kā tagad tā ir trīsdaļīga, tad var samainīt tikai bojāto detaļu - masku, lukturi vai spuldzi.

    • GASGAS - Motora vadības programma - EMS

      Motora vadības programma - EMS

      Maza, viegla un ātra datu pāstrādē! Motora vadības sistēma pastāvīgi mēra, kalkulē un optimizē motora darbību un attiecīgi pieregulē, lai Jūs varētu fokusēties tikai uz braucamo taku! Tas tieši ir tas, ko saucam par enduro, vai ne? EMS sistēma ir aprīkota ar apgāšanās sensoru, kas noslāpē motoru pēc kritiena vai apsviešanas otrādi, kas tomēr nereti notiek tieši enduro izbraucienos!

    • GASGAS - Karšu slēdzis

      Karšu slēdzis

      Dažreiz enduro izbraucienu laikā vēlēties izmantot citu motora atsaucības raksturu, atkarībā no brauciena apstākļiem un seguma vai arī iestatīt sev vēlāmās kontroles. Jaunā dizaina karšu slēdzis, pieejams kā aksesuārs, padara to iespējamu. Iekļautā saķeres kontrole darbojas priekš maksimālas vilces uz slidena seguma, bezsajūga pārslēgšanās asistents Quickshifter garantē vienmēr precīzi pārslēgties uz augšu svarīgā momentā! Papildus, 2 vadības kartes - baltā karte ir maigāka, kamēr zaļā karte strādā tieši agresīvāk! Tas ir viegli uzstādāms, tikai savienojot konektorus!

    • GASGAS - OCU

      OCU

      Vienkāršojot motocikla elektroniku, jaunā OCU (Offroad Control Unit) kontroles ierīce aizstāj visus iepriekšējās paaudzes relejus un drošinātājus. Tā ir novietota tieši zem krēsla, lai tā būtu vesela un drošībā. Ja pārbaudāmais cikls ir bojāts, tad attiecīgā posma indikatora LED lampiņa pārslēgsies no zaļas uz sarkanu, tādējādi ļaujot ātri sameklēt problemātisko vietu un to salabot, lai varētu turpināt braukšanu!

    • GASGAS - ELektriskais starteris

      ELektriskais starteris

      Labākais izgudrojums pēc riteņa! Katrs pilnizmēra GASGAS motocikls ir aprīkots ar elektrisko starteri un tas iedarbinās ar vieglu pogas piespiešanu. Lai ietaupītu vietu uz stūres, noslāpēšanas poga ir ievietota vienā korpusā ar startera pogu! Aprīkots ar litija jonu akumulatoru, kas sver aptuveni 1kg mazāk kā standarta svina akumulators, tad elektriskā startera sniegtā ērtība ir nenovērtējama, kad sacensību karstumā vēlreiz ir jādarbina motocikls!

    • GASGAS - Drosele

      Drosele

      EC 450F modelis ir aprīkots ar 42mm Keihin droseli ar perfekti nopozicionētu sprauslu, lai nodrošinātu maksimālu degmaisījuma padevi sadegšanas kamerai. Precīzu tā atsaucību nodrošina tieši pievienotās gāzes troses.

    TEHNISKIE DATI

    Tehniskie dati

    DZINĒJS

    • ĀTRUMKĀRBA  6-ātrumu 
    • AKUMULATORA IETILPĪBA  2 Ah 
    • DZESĒŠANA  Šķidruma, piespiedu 
    • STARTERIS  Elektriskais 
    • GĀJIENS  72 mm 
    • DIAMETRS  95 mm 
    • SAJŪGS  Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību 
    • TILPUMS  510.9 cm³ 
    • ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA  Keihin EMS 
    • TIPS  1-cilindra, 4-taktu 

    ŠASIJA

    • Svars (bez degvielas) 111.7 kg 
    • Bākas tilpums (apt.) 9.0 l 
    • Priekš.bremžu diska diametrs 260 mm 
    • Aizm.bremžu diska diametrs 220 mm 
    • Priekš.bremzes Diska rotors 
    • Aizm.bremzesDiska rotors 
    • Ķēde 520 X-Ring 
    • Rāmja tips Centrālā-divzaru cauruļu tipa, 25CrMo4 tērauda 
    • Priekšējā amortizācija WP XPLOR-USD, Ø 48 mm 
    • Klīrenss 354 mm 
    • Aizmugurējā piekare WP XACT amortizators ar sviru  
    • Krēsla augstums 956 mm 
    • Stūres kolonas leņķis 63.9 ° 
    • Priekšējas amortizācijas gājiens 300 mm 
    • Aizm.amortizācijas gājiens 300 mm