Wrap a lightweight chassis around a powerful, 250cc 2-stroke motor and what do you get? Endless fun, that's what! A favorite among those who live to ride wide open, the high-revving MC 250 rewards riders that hang on to each gear and love nothing more than hitting berms when turning. Fuel it up, hit that e-start button, and hold on tight!
Viss sarkans un pilnīgi jauns! Motocikls ir pilnībā pārveidots no priekšpuses līdz aizmugurei, kuram gludā virsbūve ir neticami ergonomiska, ar lielāku saskares virsmu sānos un precīzāku braucēja ergonomiku, kas vēl vairāk uzlabo kontroli. Radiatora aptecētāji ir veidoti tā, lai palīdzētu labāk noturēt motociklu paātrināšanās momentā, kārtīgi atgriežot gāzes rokturi. Arī krēsla pārvalks ir veidots no neslīdoša materiāla, lai samazinātu braucēja slidināšanos un ļautu vienmēr atrasties pareizajā vietā.
Gaisa filtra kaste
Mazāks darbošanās laiks ap motociklu nozīmē vairāk braukšanas laika, kas ir tieši, kas Jums liksies patīkami, ka bez instrumentiem un bezjēdzīgām fiksēšanas sistēmām var viegli un ātri samainīt gaisa filtru. Jaunā gaisa filtra kaste ir ar lielāku tilpumu un taisnāka virziena gaisa plūsmu!
Degvielas bāka
Jaunā dizainā degvielas bāka ir mazlit lielāka kā iepriekšējam modelim un joprojām tik pat šaura. Integrētais degvielas sūknis ļauj braukt ilgāk līdz nākamajai uzpildīšanās reizei, tā ka arī smilšu trasēs sacensību braucieniem degvielas būs pietiekami!
Kāpšļi
Lielāks ir labāks, ja tiek runāts par kāpšļiem! Jaunajiem modeļiem kāpšļi ir lielāku laukumu labākai kontrolei. Pateicoties jaunajiem stiprinājumiem, tie ir dziļāk rāmī, kas novērsīs kāpšļu aizķeršanos dziļās špūrēs līkumos vai pirms uzmetieniem, drošāk arī priekš tiem, kuri patīk 'skrabot!
Stūre
Uzdod gāzi un turies cieši! Ne par šauru, ne par platu, jo nevienam nepatīk roku piesišānās! Neken stūre ir nostiprināta jauna dizaina stūres stiprinājumos, kuri kritiena brīdi tik viegli nesavērpjās. Vidējās cietības, ar skrūvi fiksējamie rokturi sniedz patīkamu komfortu gandrīz katram braucējam!
Vadāmība
Rāmis
Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā un ir aprīkots ar rāmja aizsargiem, samazinot berzi pret to un palielinot saķeri ar braucēja zābakiem.
Pusrāmis
Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.
WP priekšējā piekare
Katrs pilnizmēra GASGAS krosa modelis ir aprīkots ar WP XACT 48mm priekšējo dakšu ar uzlabotiem settingiem priekš 2024.gada modeļu jaunajiem rāmjiem. Viegli regulējami ar roku gan augšpusē, gan apakšpusē. Progresīvā dakšas darbība ir panākta pateicoties kapsulētajai gaisa atsperei kopā ar eļļas spiediena kameru, kamēr jaunais hidrostops slāpē asos sitienus pēc smagas piezemēšanās un palīdz saglabāt braukšanas kustības virziena inerci.
WP amortizators
Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.
Aizmugurējā dakša
Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriekšējam modelim, tā ir izveidota stingrāka. Uz tās izmantotā ķēdes vadīkla ir veidota no augstākas klases nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.
Frēzētas dakšas skavas
Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.
Motors
EFI
The motor that does it all! It doesn't matter if you short shift or hang onto every gear, the revitalized MC 250 motor, now with added fuel injection, separates this bike ever further from the competition with it's delivery of usable torque down low and high-revving peak power up top. And it's those who ride wide open that will benefit the most from the counter balancer shaft inside the motor as it keeps vibration to an absolute minimum.
APRĪKOJUMS
Hidrauliskās bremzes
Braukt ātri ir patīkami, bet apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS motokrosa modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām.
Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu diski ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!
Hidrauliskais sajūgs
Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS motokrosa motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskos testos. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu.
Riepas
Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS motokrosa motociklu paaudzes, ir Maxxis MX-ST riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu!
Riteņi
Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.
Raditori
Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.
Elektronika
Motora vadības sistēma - EMS
Maza, viegla un ātra datu pārstrādē - tieši tas ir vajadzīgs no motora vadības sistēmas! Vitesco Technologies vadības bloks ir labākais šajā lauciņā un ir savienots ar apgāšanās sensoru, kurš noslapē motoru pēc kritiena, kā arī dod datus motorstundu skaitītājam!
TEHNISKIE DATI
DZINĒJS
ĀTRUMKĀRBA 5-ātrumu
AKUMULATORA IETILPĪBA 2 Ah
DZESĒŠANA Šķidruma, piespiedu
STARTERIS Elektriskais
GĀJIENS 72 mm
DIAMETRS 66 mm
SAJŪGS Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību
TILPUMS 249 cm³
ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA Vitesco Technologies EMS