Brauc ar pilnu gāzi!

MC 250

Ritiniet uz Leju

MC 250

MC 250

9910 €

Rezervēt
Wrap a lightweight chassis around a powerful, 250cc 2-stroke motor and what do you get? Endless fun, that's what! A favorite among those who live to ride wide open, the high-revving MC 250 rewards riders that hang on to each gear and love nothing more than hitting berms when turning. Fuel it up, hit that e-start button, and hold on tight!
  • GASGAS - MC 250
  • GASGAS - MC 250
  • GASGAS - MC 250
  • GASGAS - MC 250
  • GASGAS - MC 250
  • GASGAS - MC 250

    Stils

    Stils

    Virsbūve

    Viss sarkans un pilnīgi jauns! Motocikls ir pilnībā pārveidots no priekšpuses līdz aizmugurei, kuram gludā virsbūve ir neticami ergonomiska, ar lielāku saskares virsmu sānos un precīzāku braucēja ergonomiku, kas vēl vairāk uzlabo kontroli. Radiatora aptecētāji ir veidoti tā, lai palīdzētu labāk noturēt motociklu paātrināšanās momentā, kārtīgi atgriežot gāzes rokturi. Arī krēsla pārvalks ir veidots no neslīdoša materiāla, lai samazinātu braucēja slidināšanos un ļautu vienmēr atrasties pareizajā vietā.

    • GASGAS - Gaisa filtra kaste

      Gaisa filtra kaste

      Mazāks darbošanās laiks ap motociklu nozīmē vairāk braukšanas laika, kas ir tieši, kas Jums liksies patīkami, ka bez instrumentiem un bezjēdzīgām fiksēšanas sistēmām var viegli un ātri samainīt gaisa filtru. Jaunā gaisa filtra kaste ir ar lielāku tilpumu un taisnāka virziena gaisa plūsmu!

    • GASGAS - Degvielas bāka

      Degvielas bāka

      Jaunā dizainā degvielas bāka ir mazlit lielāka kā iepriekšējam modelim un joprojām tik pat šaura. Integrētais degvielas sūknis ļauj braukt ilgāk līdz nākamajai uzpildīšanās reizei, tā ka arī smilšu trasēs sacensību braucieniem degvielas būs pietiekami!

    • GASGAS - Kāpšļi

      Kāpšļi

      Lielāks ir labāks, ja tiek runāts par kāpšļiem! Jaunajiem modeļiem kāpšļi ir lielāku laukumu labākai kontrolei. Pateicoties jaunajiem stiprinājumiem, tie ir dziļāk rāmī, kas novērsīs kāpšļu aizķeršanos dziļās špūrēs līkumos vai pirms uzmetieniem, drošāk arī priekš tiem, kuri patīk 'skrabot!

    • GASGAS - Stūre

      Stūre

      Uzdod gāzi un turies cieši! Ne par šauru, ne par platu, jo nevienam nepatīk roku piesišānās! Neken stūre ir nostiprināta jauna dizaina stūres stiprinājumos, kuri kritiena brīdi tik viegli nesavērpjās. Vidējās cietības, ar skrūvi fiksējamie rokturi sniedz patīkamu komfortu gandrīz katram braucējam!

    Vadāmība

    Vadāmība

    Rāmis

    Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā un ir aprīkots ar rāmja aizsargiem, samazinot berzi pret to un palielinot saķeri ar braucēja zābakiem.

    • GASGAS - Pusrāmis

      Pusrāmis

      Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.

    • GASGAS - WP priekšējā piekare

      WP priekšējā piekare

      Katrs pilnizmēra GASGAS krosa modelis ir aprīkots ar WP XACT 48mm priekšējo dakšu ar uzlabotiem settingiem priekš 2024.gada modeļu jaunajiem rāmjiem. Viegli regulējami ar roku gan augšpusē, gan apakšpusē. Progresīvā dakšas darbība ir panākta pateicoties kapsulētajai gaisa atsperei kopā ar eļļas spiediena kameru, kamēr jaunais hidrostops slāpē asos sitienus pēc smagas piezemēšanās un palīdz saglabāt braukšanas kustības virziena inerci.

    • GASGAS - WP amortizators

      WP amortizators

      Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.

    • GASGAS - Aizmugurējā dakša

      Aizmugurējā dakša

      Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriekšējam modelim, tā ir izveidota stingrāka. Uz tās izmantotā ķēdes vadīkla ir veidota no augstākas klases nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.

    • GASGAS - Frēzētas dakšas skavas

      Frēzētas dakšas skavas

      Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.

    Motors

    Motors

    EFI

    The motor that does it all! It doesn't matter if you short shift or hang onto every gear, the revitalized MC 250 motor, now with added fuel injection, separates this bike ever further from the competition with it's delivery of usable torque down low and high-revving peak power up top. And it's those who ride wide open that will benefit the most from the counter balancer shaft inside the motor as it keeps vibration to an absolute minimum.

    APRĪKOJUMS

    APRĪKOJUMS

    Hidrauliskās bremzes

    Braukt ātri ir patīkami, bet apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS motokrosa modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām. Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu diski ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!

    • GASGAS - Hidrauliskais sajūgs

      Hidrauliskais sajūgs

      Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS motokrosa motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskos testos. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu.

    • GASGAS - Riepas

      Riepas

      Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS motokrosa motociklu paaudzes, ir Maxxis MX-ST riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu!

    • GASGAS - Riteņi

      Riteņi

      Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.

    • GASGAS - Raditori

      Raditori

      Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.

    Elektronika

    Elektronika

    Motora vadības sistēma - EMS

    Maza, viegla un ātra datu pārstrādē - tieši tas ir vajadzīgs no motora vadības sistēmas! Vitesco Technologies vadības bloks ir labākais šajā lauciņā un ir savienots ar apgāšanās sensoru, kurš noslapē motoru pēc kritiena, kā arī dod datus motorstundu skaitītājam!

    TEHNISKIE DATI

    Tehniskie dati

    DZINĒJS

    • ĀTRUMKĀRBA  5-ātrumu 
    • AKUMULATORA IETILPĪBA  2 Ah 
    • DZESĒŠANA  Šķidruma, piespiedu 
    • STARTERIS  Elektriskais 
    • GĀJIENS  72 mm 
    • DIAMETRS  66 mm 
    • SAJŪGS  Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību 
    • TILPUMS  249 cm³ 
    • ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA  Vitesco Technologies EMS 
    • TIPS  1-cilindra, 2-taktu 

    ŠASIJA

    • Svars (bez degvielas) 100.1 kg 
    • Bākas tilpums (apt.) 7.9 l 
    • Priekš.bremžu diska diametrs 260 mm 
    • Aizm.bremžu diska diametrs 220 mm 
    • Priekš.bremzes Diska rotors 
    • Aizm.bremzesDiska rotors 
    • Ķēde 520, bez oringiem 
    • Rāmja tips Centrālā-divzaru cauruļu tipa, 25CrMo4 tērauda 
    • Priekšējā piekare WP XACT-USD, Ø 48 mm 
    • Klīrenss 354 mm 
    • Aizmugurējā piekare WP XACT amortizators ar sviru  
    • Krēsla augstums 956 mm 
    • Stūres kolonas leņķis 63.9 ° 
    • Priekšējas piekares gājiens310 mm 
    • Aizm.piekares gājiens 300 mm