Hard Enduro? Viegli!

EC 300

Ritiniet uz Leju

EC 300

EC 300

11270 €

Rezervēt
Dod priekšroku hard enduro izbraucieniem pret sacensībām starp trases lentām? Ja tā, tad GASGAS EC 300 ir domāts tieši Jums! Ražots, lai būtu viegls, jaudīgs un spējīgs pārvarēt jeb ko, kas ir uz tā takas! Šis modernais EC 300 enduro modelis ļauj viegli veikt arī sarežģītākos enduro šķērsļus! Tā motors ir ar spēcīgu griezes momentu jau zemos apgriezienos, tas ir aprīkots ar atsaucīgu un viegli regulējamu WP piekari, tādējādi garās un garlaicīgās pārbraucienu dienu ar šo GASGAS EC 300 modeli ir padarītas krietni izbaudāmākas. Kuras būtu pirmās takas, kur Jūs liktu šim trīssimtniekam iespringt?
  • GASGAS - EC 300
  • GASGAS - EC 300
  • GASGAS - EC 300
  • GASGAS - EC 300
  • GASGAS - EC 300
  • GASGAS - EC 300

    Stils

    Stils

    VIRSBŪVE

    Viss sarkans un pilnīgi jauns! Motocikls ir pilnībā pārveidots no priekšpuses līdz aizmugurei, kuram gludā virsbūve ir neticami ergonomiska, ar lielāku saskares virsmu sānos un precīzāku braucēja ergonomiku, kas vēl vairāk uzlabo kontroli. Radiatora aptecētāji ir veidoti tā, lai palīdzētu labāk noturēt motociklu paātrināšanās momentā, kārtīgi atgriežot gāzes rokturi. Arī krēsla pārvalks ir veidots no neslīdoša materiāla, lai samazinātu braucēja slidināšanos un ļautu vienmēr atrasties pareizajā vietā.

    • GASGAS - Gaisa filtra kaste

      Gaisa filtra kaste

      Mazāks darbošanās laiks ap motociklu nozīmē vairāk braukšanas laika, kas ir tieši tas, kas Jums liksies patīkami, ka bez instrumentiem un bezjēdzīgām fiksēšanas sistēmām var viegli un ātri samainīt gaisa filtru. Jaunā gaisa filtra kaste ir ar lielāku tilpumu un taisnāka virziena gaisa plūsmu!

    • GASGAS - Degvielas bāka

      Degvielas bāka

      Pilnībā pāstrādātā dizaina bāka ir 9 litrus ietilpīga, bet tā ir joprojām tik pat šaura kā iepriekš! Ražota no caurredzamas plastmasas, lai var viegli redzēt degvielas atlikumu.

    • GASGAS - Kāpšļi

      Kāpšļi

      Lielāks ir labāks, ja tiek runāts par kāpšļiem! Jaunajiem modeļiem kāpšļi ir lielāku laukumu labākai kontrolei. Pateicoties jaunajiem stiprinājumiem, tie ir dziļāk rāmī, kas novērsīs kāpšļu aizķeršanos dziļās špūrēs līkumos vai pirms uzmetieniem, drošāk arī priekš tiem, kuriem patīk 'skrabot!

    • GASGAS - Neken stūre, ODI rokturi

      Neken stūre, ODI rokturi

      Uzdod gāzi un turies cieši pie stūres! Tā ir ne par šauru, ne par platu, jo nevienam nepatīk roku piesišānās! Neken stūre ir nostiprināta jauna dizaina stūres stiprinājumos, kuri kritiena brīdi tik viegli nesavērpjās. Vidējās cietības, ar skrūvi fiksējamie rokturi sniedz patīkamu komfortu gandrīz katram braucējam! Gāzes roktura korpuss ir uzlabots ar jaunu, izturīgāku dizainu, kas spēj uzņemt spēcīgākus triecienus un kalpos ilgāk!

    • GASGAS - Izplūdes sistēma

      Izplūdes sistēma

      Nodrošinot enduro specifikai nepieciešamo jaudu, kā arī atzīstot par labu esam priekš sacensībām, tad visi enduro sērijas klusinātāji ir ražoti, lai izpildītu FIM prasības. Mūsu 2-takteru modeļu izplūdes sistēmas rezonatori ir izturīgi un ar optimālu ģeometriju, vektspēju un klīrensu, samazinot sasišanas risku. Klusinātājam ir uzlabota iekšējā uzbūve labākai trokšņa slāpēšanai un svara ietaupīšanai!

    VADĀMĪBA

    VADĀMĪBA

    RĀMIS

    Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā.

    • GASGAS - Alumīnija pusrāmis

      Alumīnija pusrāmis

      Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.

    • GASGAS - WP Priekšējā dakša

      WP Priekšējā dakša

      Pārbaudītā WP XPLOR atvērto kārtridžu dakša būs arī uz 2024.gada modeļiem, toties tiem ir pārstrādāti settingi, uzlabojot to veiktspēju. Dakšas gali ir mazliet pagarināti, kuri uzlabo motocikla līdzsvarojumu. Atsitiena un kompresijas regulatori ir viegli satverami un regulējami ar pirkstiem!

    • GASGAS - WP Amortizators

      WP Amortizators

      Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.

    • GASGAS - Dakšas skavas

      Dakšas skavas

      Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.

    • GASGAS - Aizmugurējā dakša

      Aizmugurējā dakša

      Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriešējam modelim, tā ir mazliet stingrāka. Uz tās izmantotē ķēdes vadīkla ir veidota no augstāka nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.

    Motors

    Motors

    Motors

    Jaunais EC 300 motors nosaka nepārspējamu griezes momenta un maksimālās jaudas etalonu! 2024.gada modelim ir veikti vairāki uzlabojumi viscaur motoram- tas ir padarīts vieglāks, aprīkots ar jaunu šauras attiecības 6-pakāpju ātrumkārbu, degvielas iesmidzināšanu sprauslu pa tiešo droselē un jaunu pretbalansa vārpstu vibrāciju samazināšanai! Bez šaubām, šis GASGAS EC 300 modelis ir spēcīgs modelis jebkura enduro braucēja rokās!

    • GASGAS - Cilindrs ar virzuli

      Cilindrs ar virzuli

      Pilnīgi jaunās degvielas iesmidzināšanas sistēmas dēļ, kurā perfektā leņķī pozicionētā sprausla smidzina degvielu pa tiešo droselē, nozīmē, ka cilindrs ir aprīkots ar elektroniski vadītu izplūdes vārstu, kurš atver sānu izplūdes kanālus pirms atveras galvenais izplūdes kanāls. Kāds no tā labums? Tā tiek nodrošināta lineārāka, bet spēcīgāka jauda, lai vēl precīzāk sajustu aizmugurējā riteņa saķeri ar segumu katrā gāzes roktura kustībā!

    • GASGAS - Kloķvārpsta

      Kloķvārpsta

      Inženieri aprēķināja kloķvārpstas svaru precīzi tā, lai motors būtu dzīvīgs un spirgti atsaucīgs, bet nepazaudējot spēcīgo griezes momentu zemajos apgriezienos. Perfekti balansētā kloķvārpsta nozīmē mazāk vibrāciju no motora, kura kombinācijā ar pretbalansa vārpstu, strādā nevainojami arī augstos apgriezienos. Rezultātā, braucējs iegūst mazāku nogurumu, lielāku komfortu un vēlmi brauukt ilgāk un biežāk. Tieši tas, ko vajag priekš enduro!

    • GASGAS - Pretbalansa vārpsta

      Pretbalansa vārpsta

      Jaunā pretbalansa vārpsta jūtami samazina vibrācijas. Jautāsiet kāds labums? Lielāks komforts, kuru izjutīsiet garos un tehniskos enduro braucienons!

    • GASGAS - Diafragmas atsperes sajūgs

      Diafragmas atsperes sajūgs

      Šajā motorā ir izturīgs un super uzticams demferēts diafragmas atsperes sajūga komplekts, kura metāla kurvis ir frēzēts. Tradicionālo vīto atsperu vietā ir izmantota viengabala metāla plāksnes diafragmas tipa atspere, kas spēj noturēt visu motora jaudu!

    • GASGAS - Ātrumkārba

      Ātrumkārba

      Pankl Racing Systems izstrādāta jauna, enduro specifikai paredzēta, 6-pakāpju ātrumkārba ir izturīga un uzticama. Tā atļauj pārliecinoši braukt kā pa lēnu, tehnisku, tā arī pa ātras konfigurācijas trasi. Pārstrādātais pārslēgšanās mehānisms ļauj pārslēgt ātrumus ar mazāku spēku.

    • GASGAS - Motora bloks

      Motora bloks

      Jaunais motora bloks ir pārstrādāts, centralizējot tā sastāvdaļas. Lai arī karteris ir salīdzinoši plāns, tas ir pietiekami izturīgs un viegls, pateicoties augstspiediena liešanas ražošanas procesam.

    Aprīkojums

    Aprīkojums

    Eļļas rezervuārs un sūknis

    Nav vairs nepieciešamība miksēt degvielu ar eļļu pirms braukšanas! Darbojoties ar zemu eļļas patēriņa attiecību 60:1, nozīmē, ka ar vienu pilnu eļļas tvertni var nobraukt daudz stundas jeb vairākas degvielas bākas. Eļļas padeves attiecība ir tiek kontrolēta pēc motora vadības bloka programmas, atkarībā no tā kādos apgriezienos darbojās motors, tādējādi variet būt droši, ka tiek nodrošināta optimāla eļļošana jebkādā slodzē. Ja eļļas līmenis būs nokrities līdz kritiskam līmenim, displejā iedegsies brīdinājuma indikators, parādot, ka ir laiks pieliet eļļu!

    • GASGAS - Brektec bremzes

      Brektec bremzes

      Braukt ātri is patīkami, bet apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS motokrosa modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām. Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!

    • GASGAS - Sajūga cilindrs

      Sajūga cilindrs

      Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS enduro motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskos testos. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu, un sākot ar 2024.gada modeļiem, galvenajam cilindram ir pārveidota svira ar lielāku komfortu.

    • GASGAS - Radiatori

      Radiatori

      Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.

    • GASGAS - Riteņi

      Riteņi

      Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.

    • GASGAS - Riepas

      Riepas

      Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS enduro motociklu paaudzes, ir Maxxis MaxxEnduro riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu. Galu galā, kam patīk mainīt riepas?

    ELEKTRONIKA

    ELEKTRONIKA

    LED Priekšējais lukturis

    Rezumējot visas motocikla virsbūves izmaiņas, arī priekšējais ir ieguvis uzlabojumu! Jaunie ednuro modeļi ir aprīkoti ar jaunu LED lukturi, kurš ir 3reizes spilgtāks par iepriekšēja modeļa lukturi. Tas patiešām izgaismo ceļu tumšos laikapstākļos. Tā kā tagad tā ir trīsdaļīga, tad var samainīt tikai bojāto detaļu - masku, lukturi vai spuldzi.

    • GASGAS - Motora vadības sistēma - EMS

      Motora vadības sistēma - EMS

      Visi GASGAS EC 2-taktu modeļi ir aprīkoti ar advancētāko motora vadības sistēmu (EMS), salīdzinot ar jebkuru pieejamo 2-taktu enduro moci, kas nozīmēr, ka vari droši fokusēties tikai uz priekšā esošo taku. Šis vadības bloks izmanto citu karti katram ātrumam, lai dotu labāko motora atsaucību! Tam piekombinētais apgāšanās sensors noslāpē motoru pēc kritiena. Motora vadības bloks tiek galā ar visu, kas ir saistīts ar degvielu, gaisu un smidzināmo eļļu, kontrolējot aizdedzes laiku, degvielas apjomu, ieplūdes gaisa temperatūru, gāzes roktura pozīciju un dzesēšanas šķidruma temperatūru. Uztraukumam nav pamata!

    • GASGAS - Pašdiagnostikas ierīce OCU

      Pašdiagnostikas ierīce OCU

      Vienkāršojot motocikla elektroniku, jaunā OCU (Offroad Control Unit) kontroles ierīce aizstāj visus iepriekšējās paaudzes relejus un drošinātājus. Tā ir novietota tieši zem krēsla, lai tā būtu vesela un drošībā. Ja pārbaudāmais cikls ir bojāts, tad attiecīgā posma indikatora LED lampiņa pārslēgsies no zaļas uz sarkanu, tādējādi ļaujot ātri sameklēt problemātisko vietu un to salabot, lai varētu turpināt braukšanu!

    • GASGAS - "Prieka poga!"

      "Prieka poga!"

      Labākais izgudrojums pēc riteņa! Katrs pilnizmēra GASGAS motocikls ir aprīkots ar elektrisko starteri un tas iedarbinās ar vieglu pogas piespiešanu. Lai ietaupītu vietu uz stūres, noslāpēšanas poga ir ievietota vienā korpusā ar startera pogu! Aprīkots ar litija jonu akumulatoru, kas sver aptuveni 1kg mazāk kā standarta svina akumulators, tad elektriskā startera sniegtā ērtība ir nenovērtējama, kad sacensību karstumā vēlreiz ir jādarbina motocikls!

    • GASGAS - Karšu slēdzis

      Karšu slēdzis

      Dažreiz enduro izbraucienu laikā vēlēties izmantot citu motora atsaucības raksturu, atkarībā no brauciena apstākļiem un seguma. Jaunā dizaina karšu slēdzis, pieejams kā aksesuārs, padara to iespējamu. Iekļautās 2 vadības kartes - baltā karte ir maigāka, kamēr zaļā karte strādā tieši agresīvāk! Tas ir viegli uzstādāms, tikai savienojot konektorus!

    • GASGAS - Drosele

      Drosele

      2024.gada 2-taktu motori ir aprīkoti ar 39mm Keihin droseli, kura kopā ar Vitesco izstrādāto vadības bloku nodrošina precīzu degmaisījumu. Beigu rezultāts? Spēcīgs 2-taktu, tīri skanošs motors, kas dod lineāri maigu, un tomēr spēcīgu jaudu līknes galā.

    TEHNISKIE DATI

    Tehniskie dati

    DZINĒJS

    • ĀTRUMKĀRBA  6-ātrumu 
    • AKUMULATORA IETILPĪBA  2 Ah 
    • DZESĒŠANA  Šķidruma, piespiedu 
    • STARTERIS  Elektriskais 
    • GĀJIENS  72 mm 
    • DIAMETRS  72 mm 
    • SAJŪGS  Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību 
    • TILPUMS  293.2 cm³ 
    • ELEKTRONISKĀS VADĪBAS SISTĒMA  Vitesco Technologies EMS 
    • TIPS  1-cilindra, 2-taktu 

    ŠASIJA

    • Svars (bez degvielas) 107.6 kg 
    • Bākas tilpums (apt.) 9.0 l 
    • Priekš.bremžu diska diametrs 260 mm 
    • Aizm.bremžu diska diametrs 220 mm 
    • Priekš.bremzes Diska rotors 
    • Aizm.bremzes Diska rotors 
    • Ķēde 520 X-Ring 
    • Rāmja tips Centrālā-divzaru cauruļu tipa, 25CrMo4 tērauda 
    • Priekšējā amortizācija WP XPLOR-USD, Ø 48 mm 
    • Klīrenss 354 mm 
    • Aizmugurējā piekare WP XACT amortizators ar sviru  
    • Krēsla augstums 956 mm 
    • Stūres kolonas leņķis 63.9 ° 
    • Priekšējas amortizācijas gājiens 300 mm 
    • Aizm.amortizācijas gājiens 300 mm