Mūsu MC 350F varētu būt mūsdienu maksimāli modernākais motokrosa modelis, dodot braucējiem visu iespējamo no labākā - nebeidzamu jaudu, vieglu vadāmību un izcilu bremzēšanu! Tā perfekti balansētā šasija ir tik viegli un komfortabli braucama, ka pat pēc vairākiem apļiem nogurt ir grūti! Izklausās pasakaini? Bet tā arī ir!
Viss sarkans un pilnīgi jauns! Motocikls ir pilnībā pārveidots no priekšpuses līdz aizmugurei, kuram gludā virsbūve ir neticami ergonomiska, ar lielāku saskares virsmu sānos un precīzāku braucēja ergonomiku, kas vēl vairāk uzlabo kontroli. Radiatora aptecētāji ir veidoti tā, lai palīdzētu labāk noturēt motociklu paātrināšanās momentā, kārtīgi atgriežot gāzes rokturi. Arī krēsla pārvalks ir veidots no neslīdoša materiāla, lai samazinātu braucēja slidināšanos un ļautu vienmēr atrasties pareizajā vietā.
Gaisa filtra kaste
Mazāks darbošanās laiks ap motociklu nozīmē vairāk braukšanas laika, kas ir tieši, kas Jums liksies patīkami, ka bez instrumentiem un bezjēdzīgām fiksēšanas sistēmām var viegli un ātri samainīt gaisa filtru. Jaunā gaisa filtra kaste ir ar lielāku tilpumu un taisnāka virziena gaisa plūsmu!
Degvielas bāka
Jaunā dizainā degvielas bāka ir mazlit lielāka kā iepriekšējam modelim un joprojām tik pat šaura. Integrētais degvielas sūknis ļauj braukt ilgāk līdz nākamajai uzpildīšanās reizei, tā ka arī smilšu trasēs sacensību braucieniem degvielas būs pietiekami!
Kāpšļi
Lielāks ir labāks, ja tiek runāts par kāpšļiem! Jaunajiem modeļiem kāpšļi ir lielāku laukumu labākai kontrolei. Pateicoties jaunajiem stiprinājumiem, tie ir dziļāk rāmī, kas novērsīs kāpšļu aizķeršanos dziļās špūrēs līkumos vai pirms uzmetieniem, drošāk arī priekš tiem, kuri patīk 'skrabot!
Stūre
Uzdod gāzi un turies cieši! Ne par šauru, ne par platu, jo nevienam nepatīk roku piesišānās! Neken stūre ir nostiprināta jauna dizaina stūres stiprinājumos, kuri kritiena brīdi tik viegli nesavērpjās. Vidējās cietības, ar skrūvi fiksējamie rokturi sniedz patīkamu komfortu gandrīz katram braucējam!
Vadāmība
Rāmis
Jaunas paaudzes motocikliem pienākas jaunas ģeometrijas rāmis, pareizi ne? Vieglas vadāmības raksturs 2024.gada modeļos ir saglabāts no iepriekšējā modeļa rāmja - asu līkumu viegla izbraukšana, kā arī pārliecinoša stabilitāte garās taisnēs. Savādi, bet inženieri pat ir spējuši uzlabot šos 2 galvenos raksturlielumus ar motocikla līdzsvarojuma lielāku stabilitāti paātrināšanās momentā. Viscaur katru rāmja detaļu ir pārrēķināts tās biezums, padarot to stingrāku vai elastīgāku nepieciešamajās vietās, lai sniegtu braucēja labu sajūtu un vairāk absorbētu triecienu enerģiju. Rāmis ir pulverkrāsots GASGAS karsti sarkanā krāsā un ir aprīkots ar rāmja aizsargiem, samazinot berzi pret to un palielinot saķeri ar braucēja zābakiem.
Pusrāmis
Pilnībā no alumīnija veidotais pusrāmis ir viegls, izturīgs un bez elastīguma pazīmēm savienots ar rāmi, tādējādi centralizējot tā svaru un uzlabojot vadāmības raksturu.
WP priekšējā piekare
Katrs pilnizmēra GASGAS krosa modelis ir aprīkots ar WP XACT 48mm priekšējo dakšu ar uzlabotiem settingiem priekš 2024.gada modeļu jaunajiem rāmjiem. Viegli regulējami ar roku gan augšpusē, gan apakšpusē. Progresīvā dakšas darbība ir panākta pateicoties kapsulētajai gaisa atsperei kopā ar eļļas spiediena kamer, kamēr jaunais hidrostops slāpē asos sitienus pēc smagas piezemēšanās un palīdz saglabāt braukšanas kustības virziena inerci.
WP amortizators
Jaunā dizaina WP EXACT amortizators ir mazliet īsāks un vieglāks kā iepriekšējais amortizators, bet joprojām saglabā 300mm amortizācijas gājienu. Amortizatora uzbūvē ir arī tehniskas izmaiņas. Tam ir jauns virzulis, uzlabojot tā darbību sākuma diapozonā, sniedzot lielāku komfortu un palīdz saglabāt tā stāvokli mazliet augstāk, īpaši motocikla paātrināšanās momentā. Tāpat kā WP priekšējai piekarei, tad arī WP aizmugurējais amortizators ir ātri un viegli saregulējams ar roku, tādējādi nekādas darbības ar skrūvgriezi nav vajadzīgas.
Aizmugurējā dakša
Jaunā aizmugurējā dakša ir lieta vienā formā. Lai arī tās svars ir mazliet vieglāks kā iepriešējam modelim, tā ir mazliet stingrāka. Uz tās izmantotē ķēdes vadīkla ir veidota no augstāka nodilumizturības materiāla. Aizmugurējā dakša ir izmantota jauna 22mm ass, lai saglabātu jaunā rāmja elastīguma īpašības. Visbeidzot, vieglākas ķēdes regulācijas nolūkos uz pašas aizmugurējas dakšas ir iefrēzētas atzīmes.
Frēzētas dakšas skavas
Jaunās, alumīnija frezētas dakšas skavas piedāvā pareizi aprēķinātu elastīgumu. Frēzētās dakšas skavas nostāda dakšas caurules perfekti paralēli tās gludākai darbībai, tādējādi saņemot precīzāku sajūtu no priekšējā riteņa, kas ļauj vadīt motociklu paredzamāk jebkurā trasē jebkādā segumā. Jaunie, regulējamie stūres stiprinājumi ir ar lielāku kontaktlaukumu pret pašu stūri, tādējādi kritiena brīdī pastāv mazāks risks to salocīt. Stikla strūklas virsmas apstrāde ļaus tiem vienmēr izskatīties kā jauniem.
Motors
Motors
Visu spējīgais motors ir uzlabots arī 2024.gada modeļiem! Saglabājot iepriekšējā motora raksturu, mūsu inženieru galvenais uzdevums bija uzlabot šī DOHC motora darbību, kā arī kopējo motocikla vadāmību. Tas tika sasniegts, sasverot motoru uz aizmuguri par 2 grādiem, uzlabojot motocikla sasvēruma uzvedību paātrinoties! Tas palielina vadāmības komfortu un stabilitāti, salīdzinot ar iepriekšējā paaudzes modeļiem!
Ātrumkārba
Made by PANKL Racing Systems, the new transmission has a redesigned shift shaft and a low-friction coating on the internal shifting fork for improved gear changes, even when upshifting when the motor's under heavy load. Still light and durable, it's never been easier to flick through the five-speed transmission on the MC 350F. Also, a clever lever design helps prevent dirt build-up, especially when the ruts get deep and the dirt gets sticky!
Cilindrs ar virzuli
Performing an important role in delivering the lively performance that makes the MC 350F so much fun to ride, both the cylinder and forged bridged-box-type CP piston are professionally engineered from high strength aluminum. Engine responsiveness is as good as it gets thanks to the optimised valve guides and valve shaft diameters, which are precisely engineered using Computational Fluid Dynamics (CFD).
Cilindra galva
Jaunā DOHC cilindra galva ir veidota, lai tā sniegtu maksimālu veiktspēju - ar
lielākiem titāna izplūdes vārstiem, dimanta cietības oglekļa pārklājuma vārstu svirām, vairāk-slāņu labāk vulkanizējošu galvas blīvi. Šis motors brīvi griežās līdz 14000 apgriezieniem minūtē, kad nostrādā elektroniskais ierobežotājs un dod pamatotu jaudu visā jaudas līknes diapozonā!
Motora bloks
The protective housing that keeps all internal components safe and secure! Redesigned to centralize all internal parts, the crankcases are thin yet strong and lightweight thanks to being made using a high-pressure casting process.
Kloķvārpsta
Uz augšu un leju, bez apstājās un bezgala atkārtoti! Ir grūti būt par MC 350F modeļa kloķvārpstu! Pateicoties inženieru darbam, šī it kā motora "sirds" detaļa ir ļoti uzticama un tās servisa intervāls ir sākot no 90 motorstundām.
Klusinātājs
Īsumā, izplūdes sistēma ir veidota, lai nodrošinātu maksimālu veiktspēju pie mazākā iespējamā svara. Izplūdes sistēmas dizains ir veidots iespējami tuvāk motoram un rāmim, lai centralizētu masas. Tas sastāv no divdaļīga izplūdes līkuma un īsa alumīnija klusinātāja, kas atbilst FIM prasībām.
APRĪKOJUMS
Hidrauliskās bremzes
Braukt ātri ir patīkami, bet apstāties laikā ir svarīgāk, tādēļ visi GASGAS motokrosa modeļi ir aprīkoti ar Braktec bremžu cilindriem un skavām.
Priekšā ir izmantots 260mm, un aizmugurē 220mm diametrā lieli bremžu diski ar GASGAS specifisku dizainu! Bremzēšanas spēks ir noteikti iespaidīgs, kurš uzrunā braucējus tās spiest spēcīgāk, braukt ātrāk un bremzēt vēl vēlāk!
Hidrauliskais sajūgs
Braktec hidrauliskā sajūga sistēma, ko mēs izmantojam visiem GASGAS motokrosa motocikliem, nodrošinot vienmērīgu nodilumu, praktiski bez apkopes lietošanu un perfektu darbību pat vissmagākajos braukšanas apstākļos. Tas ir arī ārkārtīgi viegls, kas nozīmē mazāku nogurumu, īpaši tehniskos testos. Sajūga brīvspēle ir konstanta, tādējādi nodrošinot nemainīgu sajūga saķeršanas momentu.
Riepas
Viena no vienīgajām sastāvdaļām, kas pārņemta no aizejošās GASGAS motokrosa motociklu paaudzes, ir Maxxis MX-ST riepas. Vai ziniet, kāpēc? Jo tās labi darbojas uz visdažādāko segumu!
Riteņi
Mūsu riteņi ir konstruēti tā, lai izturētu spēcīgus sitienus. Neatkarīgi no tā, cik smaga ir piezemēšanās vai cik izsista ir trase, šie riteņi ar sudraba krāsas EXCEL aplocēm, CNC frēzētām rumbām nodrošina maksimālu izturību pilnīgam sirdsmieram.
Raditori
Vēsi darbojošs motors ir labs motors, tāpēc visiem GASGAS enduro motocikliem ir dzesēšanas sistēma, kas paredzēta maksimālai efektivitātei. Jaunā dizaina radiatori ir savienoti ar minimālu cauruļu skaitu, savukārt radiatoru plānais dizains nodrošina šaurāku motocikla dizainu. Radiatori ir prasmīgi izgatavoti, izmantojot augstas stiprības alumīniju, un tie ir uzstādīti tuvu smaguma centram, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo vadāmību.
Elektronika
Motora vadības sistēma - EMS
Maza, viegla un ātra datu pārstrādē - tieši tas ir vajadzīgs no motora vadības sistēmas! Vitesco Technologies vadības bloks ir labākais šajā lauciņā un ir savienots ar apgāšanās sensoru, kurš noslapē motoru pēc kritiena, kā arī dod datus motorstundu skaitītājam!
Karšu slēdzis
Pieejams kā tehniskais aksesuārs, viegli uzstādāmais karšu slēdzis patiešām atdzīvini šo GASGAS modeli! To var viegli pievienot, savienojot konektorus. Iekļautā starta kontrole (Launch Contol) ļauj veikt perfektus startus katru reizi! Attiecīgi, saķeres kontrole (Traction Control) palīdz braukt ātrāk pa cietu un slidenu segumu! Papildus ar Quickshifter funkciju, var pārslēgties uz augšu pie pilnas gāzes bez atmešanās! Ieprogrammētas 2 vadības karte - baltā karte sniedz sniedz prognozējamu jaudu visos apstākļos un ir derīga katram braucējam, bet braucot ar zaļo karti, labāk turies cieši, jo būs traki karsti!
"Prieka poga!"
Labākais izgudrojums pēc riteņa! Katrs pilnizmēra GASGAS motocikls ir aprīkots ar elektrisko starteri un tas iedarbinās ar vieglu pogas piespiešanu. Lai ietaupītu vietu uz stūres, noslāpēšanas poga ir ievietota vienā korpusā ar startera pogu! Aprīkots ar litija jonu akumulatoru, kas sver aptuveni 1kg mazāk kā standarta svina akumulators, tad elektriskā startera sniegtā ērtība ir nenovērtējama, kad sacensību karstumā vēlreiz ir jādarbina motocikls!
Drosele
MC 350F ir aprīkots ar 44mm Keihin droseli ar perfekti nopozicionētu sprauslu, lai nodrošinātu maksimālu degmaisījuma padevi sadegšanas kamerai. Precīzu tā atsaucību nodrošina tieši pievienotās gāzes troses.
TEHNISKIE DATI
DZINĒJS
ĀTRUMKĀRBA 5-ātrumu
AKUMULATORA IETILPĪBA 2 Ah
DZESĒŠANA Šķidruma, piespiedu
STARTERIS Elektriskais
GĀJIENS 57.5 mm
DIAMETRS 88 mm
SAJŪGS Diafragmas atsperes, slapjais, vairāk disku sajūgs, ar Braktec hidraulisku vadību